i jak sprawa?
Polecam firmę regenerującą turbosprężarki EMP-TURBO
Zwiń
X
-
sprawa stanęła na tym ,iż kolega flashw2k odesłał turbosprężarkę ,a w zamian otrzymał inną i do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji .........ta pierwotna leży w kartonie ,już otwartym i została przezemnie tylko dotknięta ,a dlaczego jej nie rozebrałem ? ,a to dlatego ,że już teraz ( bez rozbierania ) mogę powiedzieć ,że turbosprężarka nie ma żadnego defektu ,ale stwierdziłem ,że w wolnej chwili zaproszę kogoś z Wrocławia ( z naszego forum ) ,aby był tego świadkiem i aby w jego obecności ją rozebrać ,włożyć na maszynę i udowodnić ,że mam rację .........w przeciwnym wypadku każdy pomyśli ,że coś poprawiłem , że usunąłem usterkę i teraz piszę ,że wszystko ok ......
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Kolejne dwie sprężarki, które przyjechały do Gdyni z EMP-TURBO zamontowane i kolejni klienci zadowoleniJedna zamontowana w VW T4 przejechała już ponad tysiąc kilometrów i wszystko pięknie śmiga. Druga zamontowana wczoraj w O1 silniczek ASV i w końcu nastała błoga cisza, nic nie gwiżdże a i sowa, która pohukiwała przy schodzeniu z obrotów zniknęła. Jednym słowem bardzo pozytywnie, profesjonalna robota jak i profesjonalne podejście do klienta. Super kontakt telefoniczny, ekspresowe przesyłki /dziś telefon jutro turbina na miejscu/ czego chcieć więcej. Pozdrawiam i polecam wszystkim niezdecydowanym
// Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
------------------------------------------------------
Komentarz
-
-
Wracając do wcześniejszych wypowiedzi 750zł za demontaż i montaż turbiny + 200zł za olej z filtrem to mega drogo, byłeś w ASO? Olej Motul X-Cess 8100 140zł i co filtr oleju 60zł hehe?Uczciwa cena moim zdaniem za ta usługę to max 300zł. Dałeś za wszystko 2350zł Koszt nowej to 2250zł!!! Wyszedłeś na tym jak Zabłocki na mydle.
Jaki koszt regeneracji turbo w 1.9TDI AHF? Gwarancja na jaki okres czasu? Jaki koszt samego czyszczenia? W jakich widełkach może oscylować regeneracja?
Komentarz
-
-
Wierna kopia ARL w obudowach BKD / AZV czyli turbo pod większe moce, wzmocniony soft.
Turbosprężarka z nowym układem wirującym, ( wzmocniony wirnik bez przewężenia ), nowym zestawem i nowym talerzykiem, doważana na prędkości 180,000. tyś. obr/min !!!
Przepływ spalin na zmiennej geometrii ustawiony na ARL. Generalnie mówiąc mamy mocnego ARL-a w obudowach BKD / AZV, który pasuje P&P do tych silników.
Turbosprężarka posiada również fabrycznie nową zmienną geometrię.
ZASTOSOWANIE :
SKODA OCTAVIA II 2.0 TDI / 140 KM
Silnik: BKD / AZV
NUMER OEM :
03G253014H
03G253014HX
03G253014HV
03G253019A
03G253019AX
03G253019AV
03G253010J
NUMER GARRETT :
724930-5010S
724930-5009S
724930-9009S
724930-5008S
724930-0006
724930-0004
724930-0002
Pozdrawiam ErniZałączone pliki
Komentarz
-
Komentarz